Reklamace

Reklamace zboží

Při reklamacích zboží se prodávající řídí platnými právními předpisy na ochranu spotřebitelů.

V případech, kdy kupující obdržel:

  • zboží poškozené
  • zboží došlo nekompletní (např. chybí důležitá součástka apod.)
  • došlo jiné zboží, než bylo objednáno
může kupující tyto zásilky reklamovat. O reklamaci nejdříve kupující informuje prodávajícího na e-mailové adrese info@obchod-jako.cz nebo na telefonním čísle +420 608 136 975 a následně kupující odešle zásilku zpět prodávajícímu s reklamačním protokolem a s kopií faktury, případně jiného daňového dokladu. Po posouzení oprávněnosti reklamace na straně prodávajícího je kupujícímu zasláno vyjádření a v případě, že bude reklamace oprávněná, zašle prodávající zpět kupujícímu buď zboží nové, opravené nebo poskytne kupujícímu slevu z prodejní ceny či vrátí zpět peníze.

Kupující je povinen reklamované zboží zaslat na adresu:

  • Miroslav Vodehnal
    Národních mučedníků 1930
    500 08 Hradec Králové

Dopravu reklamovaného zboží hradí kupující. Reklamované, opravené nebo vyměněné zboží zašle zpět na svoje náklady prodávající.

Bližší informace o stavu vaší reklamace získáte na: info@jako-obchod.cz.

Výměna zboží při špatně zvolené velikosti

Při výměně zboží u špatně zvolené velikosti neúčtuje prodávající kupujícímu žádné poplatky za balné a poštovné pouze v případě, že bylo zboží prodáno za původní maloobchodní cenu bez dodatečných slev. V opačném případě je vyměněné zboží zasláno zpět na náklady kupujícího. Poštovné spojené se zasláním zboží zpět k prodávajícímu hradí vždy kupující.

Zboží opatřené reklamním potiskem

Takové zboží je upravené na přání zákazníka, tudíž na něj nelze uplatňovat vrácení zboží či výměnu.